Festiwal Tere-Fere

Klient 

Wydawnictwo Muza SA 

Zadanie 

Budowa świadomości bogatej oferty wydawniczej książek dla dzieci publikowanych przez Muzę, wydania książki “Tere-Fere” oraz promocja książki dziecięcej w ogóle. 

Działania 

Stworzenie pierwszego w Warszawie festiwalu książki dla dzieci połączonego z targami. Silna komunikacja w mediach. Współpraca z innymi wydawcami.

Efekty 

Trzydniowe wydarzenie w Domu Braci Jabłkowskich przyciągneło ponad 3 tysiące osób, które kupiły ponad 5 tysięcy książek. W ciągu wydarzenia odbyło się ponad trzydzieści spotkań i warsztatów skierowanych do dzieci i ich rodziców. Przed i w trakcie wydarzenia odbyło się ponad dwadzieścia wywiadów. Festiwal pojawił się w mediach warszawskich, ale także ogólnopolskich (m.in. Panorama TVP 2, Telexpress TVP 1, Trójka Polskie Radio, Jedynka Polskie Radio, RMF FM, Metro, Gazeta Wyborcza). Ukazało się kilkaset wzmianek o wydarzeniu.