Wydawnictwo Muza SA

Nizio Design International

Wydawnictwo Akurat

Miasto Płock

MOCAK - Muzeum Sztuki Współczesnej

Międzynarodowe Centrum Kultury

Festiwal Reggaeland

Festiwal Lalka Też Człowiek

Wydawnictwo Bosz

Sezon Kultury NRW

Nizio Interior

Zielony Jazdów

Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki

Summer Rock&Blues Days

Vistula Folk Festival

Festiwal Transkaukazja

Fundacja Przestrzeń Wyobraźni

Polish Hip-Hop Festival

Festiwal Rynek Sztuki

Bocheńska Gallery

Jarmark Tumski

Tere-Fere - Festiwal Książki Dziecięcej

Tatrzański Park Narodowy

Bristol Art & Spa Sanatorium

Caterina

Muzeum Tatrzańskie

2+3 D

Festiwal The Artists

Polish Pavilion at the Venice Biennale

Europejskie Centrum Solidarności

Wrocław 2016 Europejska Stolica Kultury

Empik

Filharmonia w Szczecinie

Print Control

Dom Aukcyjny DESA Unicum

Międzynarodowy Festiwal Literatury. Apostrof

Czytaj PL

Desa Modern Gallery & Art Boutique

Stowarzyszenie European Union National Institutes for Culture

Miasto Stołeczne Warszawa

Centrum Sztuki Współczesnej

Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki

Restauracja Qchnia Artystyczna

Bank Pekao Project Room

 Ministerstwo landu Nadrenia Północna-Westfalia

Wydawnictwo Smak Słowa

Magazyn Herito

Tygodnik Powszechny

Kieleckie Centrum Kultury

Warsztat Woni

Dorbud SA

Staromiejski Dom Kultury

Nordlad Art Festival

24-hour-run

Festiwal Form Dokumentalnych Nurt

Tangerine - Agencja Koncertowa

Summer Fall festival

Nowa Przestrzeń Sztuki

Festiwal Młodych

Wydawnictwo Studio Emka

Konsorcjum Kultury Żoliborz

Targi Książki Kulinarnej

Off Fashion

ASP w Krakowie

Viamoda Szkoła Wyższa

Wydawnictwo Filia

Warszawska Opera Kameralna

Spojrzenia – Nagroda Deutsche Bank

Festiwal Mozartowski

Krakowskie Biuro Festiwalowe

Instytut Kultury Miejskiej

lubimyczytac.pl

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów

Fundacja Sztuki Polskiej ING

Festiwal Stolica Języka Polskiego

Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej Warszawska Jesień

Festiwal Conrada

Dom Aukcyjny Ardor Auctions

Nagroda Literacka m.st. Warszawy

Wydawnictwo Czarna Owca

Konkurs Warszawa w kwiatach i zieleni

Business & Culture powierzone obowiązki realizuje w sposób w pełni profesjonalny, a niestandardowe pomysły i skuteczność w dotarciu do grupy docelowej efektywnie przyczyniają się do wzrostu sprzedaży książek i rozpoznawalności marki. Zaś opracowana przez agencję strategia działań w mediach społecznościowych przekłada się sprzedaż on-line naszych tytułów.

Marcin Garliński
Prezes Zarządu Wydawnictwa Muza SA

Pracując dla Festiwalu Conrada Business & Culture wykonało swoje zadania z należytą starannością, pozostając w stałym kontakcie z organizatorami i przedkładając obszerny raport na zakończenie współpracy. Niniejszym rekomenduję Business & Culture jako potencjalnego partnera do współpracy przy przedsięwzięciach kulturalnych o krajowej i międzynarodowej skali.

Robert Rozciecha, Zastępca Dyrektora ds. Wykonawczych Krakowskiego Biura Festiwalowego

We wszystkich fazach projektu (Sezon Kultury Nadrenii Północnej-Westfalli) Business & Culture osiągało zamierzone cele, albo nawet je przekraczało. Różnice w kulturze biznesowej Polski i Niemiec nie wpłynęło na jakość współpracy z ministerstwem i wiodącą agencją PR w Niemczech. Business & Culture było bardzo wartościowym partnerem dla naszego projektu i cieszymy się, że to z tą firmą podjęliśmy współpracę.

Jens F. Pyper,
Ministerstwo Rodziny, Dzieci, Młodzieży, Kultury i Sportu landu Nadrenia Północna-Westfalia

Business & Culture zapewniło skuteczną obsługę promocyjną dla wystaw i innych projektów. Agencja wykazała się profesjonalizmem, dociera nie tylko do mediów kulturalnych, ale także masowych. Działania Business & Culture przekładają się na wzrost zainteresowania mediów oraz frekwencję publiczności na wystawach.

Joanna Szwajcowska,
Zastępca Dyrektora Centrum
Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

Podczas współpracy agencja Business & Culture sprawdziła się jako rzetelny, terminowy partner, który zarówno w sferze koncepcyjnej, jak i realizacji stanowił istotne wsparcie dla pracowników galerii, przyczyniając się do sukcesu frekwencyjnego wystaw.

Justyna Markiewicz,
Zastępca Dyrektora
Zachęty-Narodowej Galerii Sztuki

Business & Culture podchodzi do zleconych zadań bardzo rzetelnie i profesjonalnie, przede wszystkim jednak twórczo, z dużym wyczuciem tematyki promowanych publikacji. Z pełnym przekonaniem możemy zarekomendować agencję jako rzetelnego, zaangażowanego partnera.

Szymon Ziobrowski,
Dyrektor Tatrzańskiego
Parku Narodowego

W trakcie współpracy firma Business & Culture wykazała się dużym profesjonalizmem, doświadczeniem, a przede wszystkim indywidualnym podejściem do promowanego projektu. Dzięki zaangażowaniu w wykonywane działania oraz wielopoziomowej strategii komunikacji znacząco zwiększyła się widoczność i zainteresowanie Polskim Pawilonem na arenie międzynarodowej.

Joanna Waśko,
Zastępca Komisarza
Pawilonu Polskiego na Biennale w Wenecji

Wszystkie zlecone działania zostały wykonane na wysokim poziomie profesjonalnym i terminowo. Działania agencji wydatnie przyczyniły się do wzrostu rozpoznawalności kwartalnika Herito i poszerzenia kręgu jego czytelników.

Łukasz Galusek,
Kierownik Wydawnictwa Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie

Firma Business & Culture w sposób w pełni profesjonalny i terminowy w latach 2012-2013 zajmowała się dla naszego wydawnictwa promocją i komunikacją medialną premier wydawniczych. Pozycje te odniosły medialny i rynkowy sukces, w sporej mierze dzięki działaniom podejmowanym przez agencję.

Bogdan Szymanik,
Dyrektor Wydawnictwa Bosz

Business & Culture wywiązało się znakomicie ze swoich obowiązków. Działania promocyjne przy festiwalu Reggaeland przyczyniły się do zwiększenia liczby jego widzów i zajęcia przez festiwal pierwszej pozycji wśród wszystkich polskich festiwali reggae. Polecamy Business & Culture jako odpowiedzialnego i skutecznego partnera w promocji wydarzeń kulturalnych.

Artur Wiśniewski,
Dyrektor Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki

Współpracę oceniamy jako znakomitą. Firma Business & Culture jest niezwykle kompetentnym partnerem. Wszystkie dotychczasowe projekty cechują się ogromnym potencjałem twórczym. Do każdego projektu pracownicy firmy podchodzą indywidualnie, z wielkim zaangażowaniem. Wszystkie realizowane przez agencję projekty dla Smaku Słowa okazały się sukcesem.

Anna Świtajska,
Właścicielka Wydawnictwa Smak Słowa

O wydarzeniu informowały media ogólnopolskie i regionalne, w tym najpopularniejsze programy informacyjne. Dzięki podjętym działaniom przekaz skutecznie dotarł do zakładanej grupy docelowej przyczyniając się do wzrostu rozpoznawalności Fundacji i marki Dorbud. Agencja Business & Culture jest profesjonalnym partnerem w działaniach związanych z promocją kultury i za pomocą kultury.

Artur Sobolewski,
Prezes Zarządu Fundacji Nowa Przestrzeń Sztuki

Business & Culture przygotowało też niestandardową akcję wykorzystującą promowany obraz, która cieszyła się dużym zainteresowaniem, a przy tym zaprezentowała Muzeum Tatrzańskie jako instytucję nowoczesną i rozwijającą się. Współpraca należało do bardzo efektownych i przebiegała niezwykle sprawnie, przede wszystkim ze względu na łatwość komunikacji, pomysłowość i pełen profesjonalizm jej reprezentantów.

Anna Wende-Surmiak,
Dyrektor Muzeum Tatrzańskiego

Godna pochwały jest solidność firmy, dbałość o szczegóły, osobiste zaangażowanie, a także profesjonalne podejście do klienta. Potwierdzamy realizację i należyte wykonanie powierzonych zadań przez Business & Culture.

Elżbieta Stępniak,
Organizator Polish Hip-Hop Festival

Współpracę z agencją wspominamy jako bardzo udane przedsięwzięcie, dzięki któremu obchody jubileuszu najstarszej polskiej szkoły wzornictwa zyskały skuteczną oprawę medialną. Jesteśmy zadowoleni z wyników przeprowadzonej promocji i ufamy, że jej skuteczność przejawi się m.in. w coraz bardziej ożywionych kontaktach z otoczeniem społeczno-gospodarczym i medialnym oraz w wynikach tegorocznej rekrutacji na studia.

Prof. dr hab. Andrzej Ziębliński,
Dziekan Wydziału Form Przemysłowych
ASP w Krakowie

2+3D rekomenduje współpracę z Business & Culture. Agencja odpowiadała za komunikację publikacji „Zaprojektowane”. Agencja Business & Culture to profesjonalny i rzetelny partner w zakresie komunikacji i promocji.

Czesława Frejlich,
Redaktor Naczelna 2+3D

Współpraca z firmą Business & Culture była bardzo pozytywnym doświadczeniem, znacząco przyczyniając się do sukcesu akcji Czytaj PL! i jej szerokiego zasięgu medialnego. Agencja przygotowała przemyślaną strategię działania i wykazała bardzo dużą skuteczność w jej realizacji. Z pełnym przekonaniem polecam Business & Culture jako skutecznego i zaangażowanego partnera.

Robert Piaskowski, Zastępca Dyrektora ds. Programowych Krakowskiego Biura Festiwalowego

Dla organizacji takiej jak Związek Kompozytorów Polskich znalezienie partnera promocji festiwalu muzyki współczesnej nie jest oczywistym i prostym zadaniem. Zespół Business & Culture to grono profesjonalistów, których cechuje szeroka wiedza i wysokie kompetencje kulturowe i językowe. Agencja doskonale sprostała zadaniu promocji i komunikacji 59. edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”.

Jerzy Kornowicz, Dyrektor MFMW Warszawska Jesień