Wydawnictwo Muza SA

Nizio Design International

Wydawnictwo Akurat

Miasto Płock

MOCAK - Muzeum Sztuki Współczesnej

Międzynarodowe Centrum Kultury

Festiwal Reggaeland

Festiwal Lalka Też Człowiek

Wydawnictwo Bosz

Sezon Kultury NRW

Nizio Interior

Zielony Jazdów

Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki

Summer Rock&Blues Days

Vistula Folk Festival

Festiwal Transkaukazja

Fundacja Przestrzeń Wyobraźni

Polish Hip-Hop Festival

Festiwal Rynek Sztuki

Bocheńska Gallery

Jarmark Tumski

Tere-Fere - Festiwal Książki Dziecięcej

Tatrzański Park Narodowy

Bristol Art & Spa Sanatorium

Caterina

Muzeum Tatrzańskie

2+3 D

Festiwal The Artists

Polish Pavilion at the Venice Biennale

Europejskie Centrum Solidarności

Wrocław 2016 Europejska Stolica Kultury

Empik

Filharmonia w Szczecinie

Print Control

Dom Aukcyjny DESA Unicum

Międzynarodowy Festiwal Literatury. Apostrof

Czytaj PL

Desa Modern Gallery & Art Boutique

Centrum Sztuki Współczesnej

Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki

Restauracja Qchnia Artystyczna

Bank Pekao Project Room

 Ministerstwo landu Nadrenia Północna-Westfalia

Wydawnictwo Smak Słowa

Magazyn Herito

Tygodnik Powszechny

Kieleckie Centrum Kultury

Warsztat Woni

Dorbud SA

Staromiejski Dom Kultury

Nordlad Art Festival

24-hour-run

Festiwal Form Dokumentalnych Nurt

Tangerine - Agencja Koncertowa

Summer Fall festival

Nowa Przestrzeń Sztuki

Festiwal Młodych

Wydawnictwo Studio Emka

Konsorcjum Kultury Żoliborz

Targi Książki Kulinarnej

Off Fashion

ASP w Krakowie

Viamoda Szkoła Wyższa

Wydawnictwo Filia

Warszawska Opera Kameralna

Spojrzenia – Nagroda Deutsche Bank

Festiwal Mozartowski

Krakowskie Biuro Festiwalowe

Instytut Kultury Miejskiej

lubimyczytac.pl

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów

Fundacja Sztuki Polskiej ING

Festiwal Stolica Języka Polskiego

Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej Warszawska Jesień

Festiwal Conrada

Dom Aukcyjny Ardor Auctions

Business & Culture powierzone obowiązki realizuje w sposób w pełni profesjonalny, a niestandardowe pomysły i skuteczność w dotarciu do grupy docelowej efektywnie przyczyniają się do wzrostu sprzedaży książek i rozpoznawalności marki. Zaś opracowana przez agencję strategia działań w mediach społecznościowych przekłada się sprzedaż on-line naszych tytułów.

Marcin Garliński
Prezes Zarządu Wydawnictwa Muza SA

We wszystkich fazach projektu (Sezon Kultury Nadrenii Północnej-Westfalli) Business & Culture osiągało zamierzone cele, albo nawet je przekraczało. Różnice w kulturze biznesowej Polski i Niemiec nie wpłynęło na jakość współpracy z ministerstwem i wiodącą agencją PR w Niemczech. Business & Culture było bardzo wartościowym partnerem dla naszego projektu i cieszymy się, że to z tą firmą podjęliśmy współpracę.

Jens F. Pyper,
Ministerstwo Rodziny, Dzieci, Młodzieży, Kultury i Sportu landu Nadrenia Północna-Westfalia

Business & Culture zapewniło skuteczną obsługę promocyjną dla wystaw i innych projektów. Agencja wykazała się profesjonalizmem, dociera nie tylko do mediów kulturalnych, ale także masowych. Działania Business & Culture przekładają się na wzrost zainteresowania mediów oraz frekwencję publiczności na wystawach.

Joanna Szwajcowska,
Zastępca Dyrektora Centrum
Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

Podczas współpracy agencja Business & Culture sprawdziła się jako rzetelny, terminowy partner, który zarówno w sferze koncepcyjnej, jak i realizacji stanowił istotne wsparcie dla pracowników galerii, przyczyniając się do sukcesu frekwencyjnego wystaw.

Justyna Markiewicz,
Zastępca Dyrektora
Zachęty-Narodowej Galerii Sztuki

Business & Culture podchodzi do zleconych zadań bardzo rzetelnie i profesjonalnie, przede wszystkim jednak twórczo, z dużym wyczuciem tematyki promowanych publikacji. Z pełnym przekonaniem możemy zarekomendować agencję jako rzetelnego, zaangażowanego partnera.

Szymon Ziobrowski,
Dyrektor Tatrzańskiego
Parku Narodowego

W trakcie współpracy firma Business & Culture wykazała się dużym profesjonalizmem, doświadczeniem, a przede wszystkim indywidualnym podejściem do promowanego projektu. Dzięki zaangażowaniu w wykonywane działania oraz wielopoziomowej strategii komunikacji znacząco zwiększyła się widoczność i zainteresowanie Polskim Pawilonem na arenie międzynarodowej.

Joanna Waśko,
Zastępca Komisarza
Pawilonu Polskiego na Biennale w Wenecji

Wszystkie zlecone działania zostały wykonane na wysokim poziomie profesjonalnym i terminowo. Działania agencji wydatnie przyczyniły się do wzrostu rozpoznawalności kwartalnika Herito i poszerzenia kręgu jego czytelników.

Łukasz Galusek,
Kierownik Wydawnictwa Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie

Firma Business & Culture w sposób w pełni profesjonalny i terminowy w latach 2012-2013 zajmowała się dla naszego wydawnictwa promocją i komunikacją medialną premier wydawniczych. Pozycje te odniosły medialny i rynkowy sukces, w sporej mierze dzięki działaniom podejmowanym przez agencję.

Bogdan Szymanik,
Dyrektor Wydawnictwa Bosz

Business & Culture wywiązało się znakomicie ze swoich obowiązków. Działania promocyjne przy festiwalu Reggaeland przyczyniły się do zwiększenia liczby jego widzów i zajęcia przez festiwal pierwszej pozycji wśród wszystkich polskich festiwali reggae. Polecamy Business & Culture jako odpowiedzialnego i skutecznego partnera w promocji wydarzeń kulturalnych.

Artur Wiśniewski,
Dyrektor Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki

Współpracę oceniamy jako znakomitą. Firma Business & Culture jest niezwykle kompetentnym partnerem. Wszystkie dotychczasowe projekty cechują się ogromnym potencjałem twórczym. Do każdego projektu pracownicy firmy podchodzą indywidualnie, z wielkim zaangażowaniem. Wszystkie realizowane przez agencję projekty dla Smaku Słowa okazały się sukcesem.

Anna Świtajska,
Właścicielka Wydawnictwa Smak Słowa

O wydarzeniu informowały media ogólnopolskie i regionalne, w tym najpopularniejsze programy informacyjne. Dzięki podjętym działaniom przekaz skutecznie dotarł do zakładanej grupy docelowej przyczyniając się do wzrostu rozpoznawalności Fundacji i marki Dorbud. Agencja Business & Culture jest profesjonalnym partnerem w działaniach związanych z promocją kultury i za pomocą kultury.

Artur Sobolewski,
Prezes Zarządu Fundacji Nowa Przestrzeń Sztuki

Business & Culture przygotowało też niestandardową akcję wykorzystującą promowany obraz, która cieszyła się dużym zainteresowaniem, a przy tym zaprezentowała Muzeum Tatrzańskie jako instytucję nowoczesną i rozwijającą się. Współpraca należało do bardzo efektownych i przebiegała niezwykle sprawnie, przede wszystkim ze względu na łatwość komunikacji, pomysłowość i pełen profesjonalizm jej reprezentantów.

Anna Wende-Surmiak,
Dyrektor Muzeum Tatrzańskiego

Godna pochwały jest solidność firmy, dbałość o szczegóły, osobiste zaangażowanie, a także profesjonalne podejście do klienta. Potwierdzamy realizację i należyte wykonanie powierzonych zadań przez Business & Culture.

Elżbieta Stępniak,
Organizator Polish Hip-Hop Festival

Współpracę z agencją wspominamy jako bardzo udane przedsięwzięcie, dzięki któremu obchody jubileuszu najstarszej polskiej szkoły wzornictwa zyskały skuteczną oprawę medialną. Jesteśmy zadowoleni z wyników przeprowadzonej promocji i ufamy, że jej skuteczność przejawi się m.in. w coraz bardziej ożywionych kontaktach z otoczeniem społeczno-gospodarczym i medialnym oraz w wynikach tegorocznej rekrutacji na studia.

Prof. dr hab. Andrzej Ziębliński,
Dziekan Wydziału Form Przemysłowych
ASP w Krakowie

2+3D rekomenduje współpracę z Business & Culture. Agencja odpowiadała za komunikację publikacji „Zaprojektowane”. Agencja Business & Culture to profesjonalny i rzetelny partner w zakresie komunikacji i promocji.

Czesława Frejlich,
Redaktor Naczelna 2+3D

Współpraca z firmą Business & Culture była bardzo pozytywnym doświadczeniem, znacząco przyczyniając się do sukcesu akcji Czytaj PL! i jej szerokiego zasięgu medialnego. Agencja przygotowała przemyślaną strategię działania i wykazała bardzo dużą skuteczność w jej realizacji. Z pełnym przekonaniem polecam Business & Culture jako skutecznego i zaangażowanego partnera.

Robert Piaskowski, Zastępca Dyrektora ds. Programowych Krakowskiego Biura Festiwalowego

Pracując dla Festiwalu Conrada Business & Culture wykonało swoje zadania z należytą starannością, pozostając w stałym kontakcie z organizatorami i przedkładając obszerny raport na zakończenie współpracy. Niniejszym rekomenduję Business & Culture jako potencjalnego partnera do współpracy przy przedsięwzięciach kulturalnych o krajowej i międzynarodowej skali.

Robert Rozciecha, Zastępca Dyrektora ds. Wykonawczych Krakowskiego Biura Festiwalowego