Premiera książki „Ekonomia dobra i zła” Tomáša Sedláčka

Klient 

Wydawnictwo Studio Emka 

Zadanie 

Komunikacja książki w mediach oraz obsługa wizyty autora w Polsce. 

Działania 

Rozszerzenie wąskiej grupy docelowej - komunikacja przeprowadzona kilkutorowo: do mediów i liderów opinii związanych z ekonomią, do mediów i liderów opinii zainteresowanych tematami społecznymi, literaturą non-fiction, tematami cywilizacyjnymi; wykorzystanie mody związanej z Czechami - zaangażowane organizacji związanych z krajem oraz grup czechofilów.

Efekty 

W trakcie dwudniowego pobytu autora w Warszawie z inicjatywy odbyło się piętnaście wywiadów z Tomášem Sedláčkiem (dla m.in. „Gazety Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Polityki”, programu „Kawa czy herbata” w TVP 1, programu „Gość dnia” w TVP Info, radiowych Trójki i Jedynki). Książka zyskała także uznanie recenzentów zarówno z mediów ekonomicznych, jak i ogólnotematycznych. W sumie w mediach drukowanych oraz elektronicznych ukazało się ponad trzydzieści autorskich publikacji dotyczących książki oraz ponad sto publikacji w internecie. Książka trafiła na listy bestsellerów jako jedyna w sezonie publikacja ekonomiczna.