Empik
Wprowadzenie na rynek marki Międzynarodowy Festiwal Literatury. Apostrof. Promocja wydarzenia jako całości oraz poszczególnych spotkań z autorami.
Półroczne aktywności media relations. Festiwal literacki był komunikowany podobnie jak wydarzenia muzyczne, kolejne nazwiska pisarzy były zdradzane stopniowo. Jako zapowiedź festiwalu została stworzona niestandardowa kampania #czytajdalej – pierwsza na świecie premiera książki w przestrzeni – dosłownie – całego miasta.
Kampania niestandardowa zapowiadająca festiwal Apostrof dotarła do ponad miliona odbiorców w mediach społecznościowych i do co najmniej 300 tysięcy osób bezpośrednio. W ramach kampanii premiera książki po raz pierwszy odbyła się nie w księgarni, lecz w przestrzeni całego miasta. Niemal 500 kolejnych stron powieści pojawiło się na billboardach w metrze, plakatach, kawiarnianych kubkach, sklepowych witrynach, podłogach bibliotek, magnesach na latarniach oraz na chodnikach. Aby przeczytać całą książkę, trzeba było odbyć wycieczkę po kilkuset miejscach w Warszawie. Kampania została także przeniesiona w przestrzeń mediów społecznościowych. Hasztagiem #czytajdalej zaczęto oznaczać posty związane z książkami. Początkowo w projekt zaangażowano kilkudziesięciu blogerów zajmujących się literaturą. Dzięki temu #czytajdalej zaczął się pojawiać także w postach innych czytelników. Międzynarodowy Festiwal Literatury. Apostrof w tradycyjnych mediach pojawił się 900 razy. Realny ekwiwalent publikacji (bez działań patronackich, płatnych i barterowych) wyniósł 825 tysięcy złotych. Duże znaczenie w promocji wydarzenia miały jakościowe, obszerne wywiady i artykuły w kluczowych mediach drukowanych, m.in. Gazecie Wyborczej, Newsweeku, Metrocafe.pl czy Polityce. Aż 120 publikacji ukazało się w prasie i mediach RTV. Międzynarodowy Festiwal Literatury. Apostrof już po swojej pierwszej edycji jest określany przez dziennikarzy jako jedno z kluczowych wydarzeń literackich w kraju (np. obok Festiwalu Conrada).