Kompleksowe działania dla marek komercyjnych i instytucji kultury. Obsługa w ramach planowania kampanii, media relations, kontaktu z liderami opinii.
Szkolenia z zakresu tworzenia oraz wdrażania strategii komunikacyjnych dotyczących kultury i sztuki m.in. zarządzanie komunikacją, komunikacja kryzysowa w kulturze, social media.
Organizacja i realizacja sesji fotograficznych, filmów promocyjnych, produkcja materiałów drukowanych.
Tworzenie aplikacji mobilnych na wszystkie platformy odbywa się w ramach marki Culture Apps prowadzonej razem z partnerem technologicznym, firmą Proexe.
Zarządzanie kompleksowymi kampaniami oraz prowadzenie profili w mediach społecznościowych, a także relacje z blogerami.
Usługi dotyczące zarówno działań komunikacyjnych, jak i wprowadzania na rynek nowych instytucji, marek i produktów z dziedziny kultury i sztuki.
Projektowanie identyfikacji wizualnej, publikacji drukowanych, magazynów, stron internetowych.
Badania dotyczące publiczności, jakościowego i ilościowego udziału w wydarzeniach zarówno komercyjnych, jak i organizowanych przez instytucje publiczne. Analizy zapotrzebowania na nowe obiekty kulturalne.