Festiwal Stolica Języka Polskiego

Klient

Fundacja Sztuki Kreatywna Przestrzeń

Zadanie

Zwiększenie rozpoznawalności Festiwalu Stolica Języka Polskiego w Szczebrzeszynie.

Działania

Media relations obejmujące media masowe, literackie oraz kulturalne, a także działania w social media. Obsługa biura prasowego Festiwalu.

 

Efekty

Rozpoznawalność Festiwalu Stolica Języka Polskiego została zwiększona kilkukrotnie. Całkowita liczba odbiorców objętych zasięgiem działań to 21 milionów osób. Ekwiwalent reklamowy przekroczył 2 miliony złotych. Osiągnięto to ponad 1,2 tys. publikacjami w mediach tradycyjnych i społecznościowych, z czego niemal 10 procent stanowiły doniesienia prasowe i RTV. Festiwal był obecny na łamach najważniejszych tytułów prasowych (m.in. Gazeta Wyborcza, Polityka, Twój Styl i Zwierciadło) oraz radiowych i telewizyjnych (np. Teleexpress TVP1, Trójka Polskie Radio, Tok FM). Liczba publikacji rok do roku wzrosła o 849 procent. Liczba polubień strony Festiwalu na Facebooku wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o 498 procent, a liczba followersów na Instagramie o 1340 procent.