Business & Culture powierzone obowiązki realizuje w sposób w pełni profesjonalny, a niestandardowe pomysły i skuteczność w dotarciu do grupy docelowej efektywnie przyczyniają się do wzrostu sprzedaży książek i rozpoznawalności marki. Zaś opracowana przez agencję strategia działań w mediach społecznościowych przekłada się sprzedaż on-line naszych tytułów.
Marcin Garliński
Prezes Zarządu Wydawnictwa Muza SA
Pracując dla Festiwalu Conrada Business & Culture wykonało swoje zadania z należytą starannością, pozostając w stałym kontakcie z organizatorami i przedkładając obszerny raport na zakończenie współpracy. Niniejszym rekomenduję Business & Culture jako potencjalnego partnera do współpracy przy przedsięwzięciach kulturalnych o krajowej i międzynarodowej skali.
Robert Rozciecha, Zastępca Dyrektora ds. Wykonawczych Krakowskiego Biura Festiwalowego
We wszystkich fazach projektu (Sezon Kultury Nadrenii Północnej-Westfalli) Business & Culture osiągało zamierzone cele, albo nawet je przekraczało. Różnice w kulturze biznesowej Polski i Niemiec nie wpłynęło na jakość współpracy z ministerstwem i wiodącą agencją PR w Niemczech. Business & Culture było bardzo wartościowym partnerem dla naszego projektu i cieszymy się, że to z tą firmą podjęliśmy współpracę.
Jens F. Pyper,
Ministerstwo Rodziny, Dzieci, Młodzieży, Kultury i Sportu landu Nadrenia Północna-Westfalia
Business & Culture zapewniło skuteczną obsługę promocyjną dla wystaw i innych projektów. Agencja wykazała się profesjonalizmem, dociera nie tylko do mediów kulturalnych, ale także masowych. Działania Business & Culture przekładają się na wzrost zainteresowania mediów oraz frekwencję publiczności na wystawach.
Joanna Szwajcowska,
Zastępca Dyrektora Centrum
Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Podczas współpracy agencja Business & Culture sprawdziła się jako rzetelny, terminowy partner, który zarówno w sferze koncepcyjnej, jak i realizacji stanowił istotne wsparcie dla pracowników galerii, przyczyniając się do sukcesu frekwencyjnego wystaw.
Justyna Markiewicz,
Zastępca Dyrektora
Zachęty-Narodowej Galerii Sztuki
Business & Culture podchodzi do zleconych zadań bardzo rzetelnie i profesjonalnie, przede wszystkim jednak twórczo, z dużym wyczuciem tematyki promowanych publikacji. Z pełnym przekonaniem możemy zarekomendować agencję jako rzetelnego, zaangażowanego partnera.
Szymon Ziobrowski,
Dyrektor Tatrzańskiego
Parku Narodowego
W trakcie współpracy firma Business & Culture wykazała się dużym profesjonalizmem, doświadczeniem, a przede wszystkim indywidualnym podejściem do promowanego projektu. Dzięki zaangażowaniu w wykonywane działania oraz wielopoziomowej strategii komunikacji znacząco zwiększyła się widoczność i zainteresowanie Polskim Pawilonem na arenie międzynarodowej.
Joanna Waśko,
Zastępca Komisarza
Pawilonu Polskiego na Biennale w Wenecji
Wszystkie zlecone działania zostały wykonane na wysokim poziomie profesjonalnym i terminowo. Działania agencji wydatnie przyczyniły się do wzrostu rozpoznawalności kwartalnika Herito i poszerzenia kręgu jego czytelników.
Łukasz Galusek,
Kierownik Wydawnictwa Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie
Firma Business & Culture w sposób w pełni profesjonalny i terminowy w latach 2012-2013 zajmowała się dla naszego wydawnictwa promocją i komunikacją medialną premier wydawniczych. Pozycje te odniosły medialny i rynkowy sukces, w sporej mierze dzięki działaniom podejmowanym przez agencję.
Bogdan Szymanik,
Dyrektor Wydawnictwa Bosz
Business & Culture wywiązało się znakomicie ze swoich obowiązków. Działania promocyjne przy festiwalu Reggaeland przyczyniły się do zwiększenia liczby jego widzów i zajęcia przez festiwal pierwszej pozycji wśród wszystkich polskich festiwali reggae. Polecamy Business & Culture jako odpowiedzialnego i skutecznego partnera w promocji wydarzeń kulturalnych.
Artur Wiśniewski,
Dyrektor Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki
Współpracę oceniamy jako znakomitą. Firma Business & Culture jest niezwykle kompetentnym partnerem. Wszystkie dotychczasowe projekty cechują się ogromnym potencjałem twórczym. Do każdego projektu pracownicy firmy podchodzą indywidualnie, z wielkim zaangażowaniem. Wszystkie realizowane przez agencję projekty dla Smaku Słowa okazały się sukcesem.
Anna Świtajska,
Właścicielka Wydawnictwa Smak Słowa
O wydarzeniu informowały media ogólnopolskie i regionalne, w tym najpopularniejsze programy informacyjne. Dzięki podjętym działaniom przekaz skutecznie dotarł do zakładanej grupy docelowej przyczyniając się do wzrostu rozpoznawalności Fundacji i marki Dorbud. Agencja Business & Culture jest profesjonalnym partnerem w działaniach związanych z promocją kultury i za pomocą kultury.
Artur Sobolewski,
Prezes Zarządu Fundacji Nowa Przestrzeń Sztuki
Business & Culture przygotowało też niestandardową akcję wykorzystującą promowany obraz, która cieszyła się dużym zainteresowaniem, a przy tym zaprezentowała Muzeum Tatrzańskie jako instytucję nowoczesną i rozwijającą się. Współpraca należało do bardzo efektownych i przebiegała niezwykle sprawnie, przede wszystkim ze względu na łatwość komunikacji, pomysłowość i pełen profesjonalizm jej reprezentantów.
Anna Wende-Surmiak,
Dyrektor Muzeum Tatrzańskiego
Godna pochwały jest solidność firmy, dbałość o szczegóły, osobiste zaangażowanie, a także profesjonalne podejście do klienta. Potwierdzamy realizację i należyte wykonanie powierzonych zadań przez Business & Culture.
Elżbieta Stępniak,
Organizator Polish Hip-Hop Festival
Współpracę z agencją wspominamy jako bardzo udane przedsięwzięcie, dzięki któremu obchody jubileuszu najstarszej polskiej szkoły wzornictwa zyskały skuteczną oprawę medialną. Jesteśmy zadowoleni z wyników przeprowadzonej promocji i ufamy, że jej skuteczność przejawi się m.in. w coraz bardziej ożywionych kontaktach z otoczeniem społeczno-gospodarczym i medialnym oraz w wynikach tegorocznej rekrutacji na studia.
Prof. dr hab. Andrzej Ziębliński,
Dziekan Wydziału Form Przemysłowych
ASP w Krakowie
2+3D rekomenduje współpracę z Business & Culture. Agencja odpowiadała za komunikację publikacji „Zaprojektowane”. Agencja Business & Culture to profesjonalny i rzetelny partner w zakresie komunikacji i promocji.
Czesława Frejlich,
Redaktor Naczelna 2+3D
Współpraca z firmą Business & Culture była bardzo pozytywnym doświadczeniem, znacząco przyczyniając się do sukcesu akcji Czytaj PL! i jej szerokiego zasięgu medialnego. Agencja przygotowała przemyślaną strategię działania i wykazała bardzo dużą skuteczność w jej realizacji. Z pełnym przekonaniem polecam Business & Culture jako skutecznego i zaangażowanego partnera.
Robert Piaskowski, Zastępca Dyrektora ds. Programowych Krakowskiego Biura Festiwalowego
Dla organizacji takiej jak Związek Kompozytorów Polskich znalezienie partnera promocji festiwalu muzyki współczesnej nie jest oczywistym i prostym zadaniem. Zespół Business & Culture to grono profesjonalistów, których cechuje szeroka wiedza i wysokie kompetencje kulturowe i językowe. Agencja doskonale sprostała zadaniu promocji i komunikacji 59. edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”.
Jerzy Kornowicz, Dyrektor MFMW Warszawska Jesień