Magia olewania

Klient

Wydawnictwo MUZA S.A.

Zadanie

Wprowadzenie na rynek książki „Magia olewania”. Stworzenie całościowej strategii działań wizualnych, promocyjnych oraz social media. Wykreowanie największego książkowego bestsellera w kategorii rozwój osobisty i motywacja w sezonie wiosennym 2017 roku.

Działania

Zaprojektowanie okładki książki. Bezpośrednie i sprofilowane działania skierowane do rekordowej liczby ponad 1000 osób: dziennikarzy, celebrytów i – głównie – influencerów.

 

Efekty

1284 publikacje na temat „Magii olewania” ukazały się w mediach tradycyjnych i społecznościowych w okresie dwóch miesięcy od premiery. W tym samym okresie książka utrzymywała się na czołowych miejscach listy bestsellerów w stacjonarnych salonach Empik, na Empik.com oraz w pozostałych najważniejszych sieciach księgarskich. Przez trzy miesiące od pojawienia się w przedsprzedaży była najlepiej sprzedającym się produktem w kategoriach rozwój osobisty i motywacja. W ciągu miesiąca od premiery fanpage „Magii olewania” polubiło 9000 osób. Kampania w mediach społecznościowych przełożyła się na ponad 1000 postów influencerów i mikroinfluencerów. Obszerne omówienia książki i wywiady z autorką pojawiły się w szerokim spectrum mediów, od opiniotwórczych (np. Gazeta Wyborcza, Wysokie Obcasy, Trójka, Tok FM), przez lifestyle'owe (m.in. Dzień Dobry TVN, Women's Health, Sens), po masowe (Radio ZET, Super Express, Tele Tydzień). Okładka nawiązująca do „Magii sprzątania” została – zgodnie z założeniem – równie dobrze przyjęta przez miłośników Marie Kondo, jak i odbiorców nastawionych do niej sceptycznie.