Wydawnictwo Muza SA
Promocja pierwszej wydanej w Polsce książki Marie Kondo „Magia sprzątania”.
Zaprojektowanie okładki książki wbrew trendowi znanemu z innych poradników. Działania media relations prowadzone przez ponad trzy miesiące. Aktywności wśród liderów opinii. Kampanie na Facebooku.
„Magia sprzątania” nie jest postrzegana przez media i odbiorców jak zwykły poradnik. To swego rodzaju fenomen kulturowy. Zaprojektowana przez studio Business & Culture okładka pozwoliła targetować książkę do odbiorców o lepszym guście, nie poszukujących tradycyjnych pozycji poradnikowych. Także sposób komunikacji, kładący nacisk na japońską kulturę, odmienny od europejskiego sposobu myślenia o rzeczach i przestrzeni, pozwolił na szeroką i długotrwałą obecność książki Marie Kondo w mediach. Dzięki temu „Magia sprzątania” była szczegółowo omawiana na łamach zarówno ambitnej prasy, m.in. „Polityki”, „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów”, jak i popularnych pism, jak „Glamour”, „Shape” czy „Metro”. O książce pisały nawet tak odległe jej tematyce media jak „Teraz Rock”. W sumie ukazało się niemal 1000 publikacji o „Magii sprzątania”. W efekcie wydana w kwietniu książka stała się jednym z największych longsellerów 2015 roku. Na listę bestsellerów sieci salonów Empik powracała kilkukrotnie, nawet cztery miesiące po premierze. W sklepie Empik.com utrzymywała się na dwudziestym miejscu najchętniej kupowanych tytułów aż pięć miesięcy po premierze.