Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie

Klient

Nizio Design International

Zadanie

Dotarcie do szerokiego międzynarodowego grona mediów i specjalistów zainteresowanych architekturą z informacją o powstającym Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie.

Działania

Skupienie się w komunikacji z mediami zagranicznymi na teoretycznie trudnych zagadnieniach związanych z projektem – nietypowej technologii wykonania obiektu, trwającej budowie czy części historii Polski związanej z powstaniem Mauzoleum. Przygotowanie sesji zdjęciowej. Kontakt z ponad 200 dziennikarzami mediów międzynarodowych i polskich.

 

Efekty

Na temat projektu Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie ukazało się ponad 120 artykułów, z czego ponad 80 za granicą. Materiały na temat obiektu opublikowały prestiżowe media, zarówno architektoniczne, jak i lifestylowe, m.in.: włoskie Vanity Fair, wpływowy amerykański eVolo Architecture Magazine i największa światowa platforma poświęcona architekturze Arch Daily. Informacje o projekcie ukazały się także w kilkudziesięciu wiodących światowych portalach branżowych (np. designboom.com, worldarchitecture.org, www.e-architect.co.uk, www.architizer.com). O Mauzoleum pisały największe media architektoniczne z kilkunastu państw w tym Chin, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Włoch i Hiszpanii. Jeden z najbardziej wpływowych i zarazem popularnych na świecie periodyków architektonicznych Dezeen Magazine zaliczył Mauzoleum do grona „Top 12 buildings to look forward to in 2016” obok rozbudowy Tate Modern w Londynie, nowego gmachu Smithsonian Museum w Waszyngtonie czy San Francisco Museum of Modern Art. W przygotowaniu pozostają kolejne artykuły, m.in. redaktorów magazynów Mark i Domus.