Empik S.A.
Realizacja działań komunikujących wprowadzenie programu lojalnościowego sieci Empik. Dotarcie z informacją do osób zainteresowanych zakupem dóbr kultury.
Wieloetapowa kampania oparta na najważniejszym wyróżniku karty „Mój Empik”, czyli „uczeniu się” przez nią preferencji kulturalnych użytkownika. W skład kampanii wchodziła m.in. niestandardowa akcja miejska, opracowanie 30 specjalnych kreatywnych boxów dla najważniejszych dziennikarzy kulturalnych oraz standardowe działania z mediami i influencerami.
Film dokumentujący niestandardową akcję obejrzało ponad 210 tysięcy osób, 97 procent interakcji użytkowników dotyczących akcji było pozytywnych. Posty kulturalnych influencerów zostały udostępnione kilkaset razy, a liczba publikacji na temat Mojego Empiku przekroczyła 200. Dzięki działaniom z blogerami kulturalnymi informacja o programie lojalnościowym dotarła do najbardziej zaangażowanych kulturalnie odbiorców internetu. W ciągu dwóch pierwszych tygodni do programu przystąpiło 200 tysięcy osób. W niewiele ponad trzy miesiące Mój Empik zyskał milion członków.