Otwarcie ekspozycji Muzeum Historii Żydów Polskich

 

Klient

Nizio Design International

Zadanie

Komunikacja projektanta i wykonawcy ekspozycji głównej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, także w skali międzynarodowej.

Działania

Ściśle targetowane działania media relations oparte na komunikatach, które dzięki eksperckim treściom były dla mediów wyjątkowe na tle całej komunikacji POLIN. Stworzenie filmu o powstawania ekspozycji Muzeum Historii Żydów Polskich oraz jego dystrybucja bezpośrednia do specjalistów i profilowana dystrybucja kanałami social media. Bezpośredni kontakt z dziennikarzami mediów zagranicznych.

Efekty

Publikacje w prestiżowych zagranicznych mediach, m.in. najważniejszym piśmie poświęconym muzealnictwu – Museum ID, prestiżowym włoskim magazynie poświęconym architekturze i designowi – Domus, międzynarodowych portalach architektonicznych (np. worldarchitecture.org), zagranicznych dziennikach (np. Times of Israel). Działania zaowocowały także organizacją wykładu przedstawicieli Nizio Design International na ważnej londyńskiej konferencji muzealnej Museum Design 2015 Conference. Obszerne i liczne materiały ukazały się w polskich mediach – artykuły w pismach architektonicznych (m.in. Architektura Murator, Świat Architektury, Builder, Archirama) oraz wywiady w mediach masowych (m.in. Gazeta Wyborcza, TVP2, TVN 24).