Wydawnictwo Muza SA
Promocja książki „Pochłaniacz” Katarzyny Bondy, pierwszej części czterotomowego cyklu. Wypozycjonowanie pisarki jako najważniejszej autorki kryminałów w Polsce.
Oparcie trzonu kampanii na przekazie blurba stworzonego przez Zygmunta Miłoszewskiego - „Katarzyna Bonda została nową królową kryminału”. Wieloetapowe, pięciomiesięczne działania media relations związane z zapowiedziami książki i całego cyklu oraz kreowaniem wizerunku autorki; zorganizowanie kilkunastu spotkań z autorką w całej Polsce; stworzenie dopasowanego do książki „Zapachu zbrodni” we współpracy z jednym z najlepszych polskich sensylierów; kampanie promocyjne w mediach społecznościowych.
Najlepiej sprzedający się w Polsce kryminał stworzony przez kobietę w 2014 roku. Kilkutygodniowa obecność książki na szczytach list bestsellerów sieci Empik i Matras. Obecność na listach bestsellerów kryminalnych od maja 2014 roku do stycznia 2015 roku. Zdobycie tytułu „Bestsellera Roku” w sieci marketów Biedronka. Wypromowanie autorki jako jednego z topowych polskich autorów powieści kryminalnych. Skuteczność promocji książki sprawiła, że autorka kilkanaście razy gościła w programach śniadaniowych i publicystycznych w kilku stacjach telewizyjnych, wielu programach radiowych, udzielała także wywiadów najważniejszym tytułom prasy codziennej, tygodnikom opinii oraz została bohaterką reportaży w prasie kolorowej. Nagrodzenie autorki „Różą Gali” za powieść „Pochłaniacz”.