Promocja miasta Płocka

Klient

Urząd Miasta Płocka

Zadanie

Budowa pozytywnego wizerunku miasta (głównie wśród potencjalnych turystów) za pomocą pokazania jego aktywności w sferze kultury.

Działania

Podtrzymywanie stałej i silnej obecności Płocka w mediach ogólnopolskich na przestrzeni pół roku; organizacja spotkania dla najbardziej opiniotwórczych dziennikarzy w kraju; ukazywanie także niszowych wydarzeń regionalnych jako istotnych w skali całej Polski.

Efekty

Średnio trzydzieści publikacji medialnych w każdym tygodniu w ciągu całego okresu prowadzenia działań. Wzrost rozpoznawalności każdego z promowanych wydarzeń – od dwu- do pięciokrotnego. Wzrost liczby publiczności każdego z wydarzeń. Kilkudziesięciu ogólnopolskich patronów medialnych. Kilkumilionowy zasięg działań. Jesienią 2013 roku Płock został nominowany do nagrody miesięcznika „Brief” w kategorii marketingu miejsc za działania związane z kulturą.