Dorbud S.A.
Promocja projektów artystycznych realizowanych przez firmę budowlaną w ramach CSR – wystaw Adama Garnka (2013) oraz Roberta Kuśmirowskiego (2014). Budowa rozpoznawalności regionalnego wydarzenia w skali kraju.
Zainteresowanie mediów biznesowych i kulturalnych działalnością firmy Dorbud S.A. na rzecz kultury; działania media relations dla wystawy.
W 2013 roku raz pierwszy pozyskanie dla projektu ogólnopolskich patronów medialnych (np. RMF Classic), a także patronów medialnych związanych z branżą budowlaną (np. magazyn „Builder”). Wywiady z prezesem firmy w tygodnikach opinii, pismach biznesowych i stacjach radiowych (np. „Puls Biznesu”, „Brief”, TOK FM, Radio PiN). Wykreowanie pozytywnego przekazu o firmie Dorbud SA w kontekście jej zaangażowania we wspieranie sztuki dzięki ponad 150 istotnym publikacjom w mediach. Zaangażowanie w promocję wszystkich mediów regionalnych z Kielc i okolic. W roku 2014 wynik działań PR został uzupełniony o wizyty mediów ogólnopolskich na wernisażu, a liczba doniesień medialnych wzrosła o 20 procent.