Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie
Wypromowanie pierwszej i drugiej edycji letniego projektu CSW łączącego elementy muzyki, sztuki, kina, ekologii i kuchni. Wzmocnienie rozpoznawalności CSW dzięki projektowi.
Opracowanie całościowej strategii promocji; działania media relations; umawianie problemowych wywiadów; dotarcie do mediów mainstreamowych potencjalnie nie zainteresowanych tematem.
Ponad 30 tysięcy uczestników, ponad 1000 publikacji medialnych, średnio 5 indywidualnych wywiadów w mediach w każdym tygodniu trwania projektu (ponad 80 w sumie). Obecność w mediach mainstreamowych (np. telewizje śniadaniowe), ale też ściśle sprofilowanych (kulinarne, artystyczne, ekologiczne). Dwukrotny wzrost liczby odwiedzających CSW w porównaniu z analogicznym okresem w latach ubiegłych. Jedno z najważniejszych wydarzeń lata 2013 w Warszawie według rankingu „Gazety Wyborczej”.